Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
What ? Heart ? Hurt ?

Haven’t drawn a love picture in forever, was about time for one. >w<

Kita semua pernah dengar old people selalu cakap "Mulut kata lain tapi hati kata lain" . Hoi Hoi . Kita semua selalu ada masalah dengan hati ? Hati ni susah sikit nak mendengar kata. Hati ini susah sikit ingin mengerti dan memahami apa yang otak sering utarakan. Wahai hati, tolong dengar cakap sikit boleh tak? Babap karang baru tahu. Susahlah nak faham apa yang Miss Hati ni nak

Wahai hati janganlah berdetak dengan kencang bila bertemu dengan yang bukan mahram. Wahai hati, janganlah berdetak kencang bila ternampak dia yang sepatutnya sudah lenyap dari dasar hati. Wahai hati, tidak bolehkan anda meneruskan kerja anda dengan biasa. Don't let yourself involve in thing that will make you hurt yourself baby.

Wahai hati, mohonlah jangan keterujaan itu kemelampauan bila ternampak ajnabi yang memikat hati wanita. 
Wahai hati, ketahuilah bahawasanya aku sedang cuba untuk menjaga hati aku ini hanya untuk sang suami. Aku tahu apa rasanya bila hati ini di duakan. Aku tidak mahu menjadi seorang bakal isteri yang menduakan suaminya dalam diam. Allahu. Aku tak mahu jadi isteri yang derhaka.


Hati , behave please :)



  • Pray for Egypt
  • Pray for Palestine
  • Pray for Muslimin and Muslimat
  • We are family . We are Muslim . 



Older Post | Newer Post