Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
The Unknown Me



Hi guys, so today Shaa nak cakap something about me. Macam girlish lah pulak but I don't care, nak cakap jugak. People around me yang not truly know me well mesti cakap yang Shaa nie seorang manusia yang pendiamlah, pemalulah, bila berjalan asyik tunduk je, pokoknya yang mereka mereka cakap itu semua yang half true and half wrong because Shaa pendiam? Yes of course i am, itu bila Shaa dengan orang orang yang tak reti nak beramah mesra dengan Shaa or Shaa akan jadi pendiam bila Shaa malas nak involve with people around me especially if i don't know who they're. Tapi Shaa akan jadi manusia yang superb bising Ya Ampun bila Shaa ada dengan manusia manusia yang Shaa sayang. Orang yang kenal Shaa semua tahulah perangai gila, sengal mengal dan senget yang ada dekat Shaa nie.

 

Shaa nie someone yang pemalu jugak tau lebih lebih lagi bila dengan lelaki. Maybe sebab dah terbiasa kawan dengan perempuan je and tak berapa nak suka layan lelaki tu yang malu tu. That my weakness actually. Somebody yang konon konon famous dekat my campus tu suka la nak teasing me bila dah tau my weakness nie. padahal kenal pun tidak. acah acah kenal gitu gitu je dekat facebook kan. Shaa tak suka di renung. Oh Emm Gee, jangan renung Shaa kalau tak emang LANTAI yang comel momel tulah yang Shaa hadap sampai si perenung tu go away. Tapi Shaa nie manusia tak tahu malu jugak nie bila bab nak menyakat nyakat manusia manusia yang shomel shomel nie. Kalau nampak Shaa boleh borak borak or gelak gelak gelak dengan lelaki lelaki yang ada tu maknanya Shaa anggap dia macam perempuan lah tu :p


Certain people cakap Shaa nie plastik. Nampak je muka macam budak baik tapi hakikatnya lain yang sebenarnya. So disini saya ingin menyatakan yang saya tak menyuruh anda judge me by my outer cover okay. Why don't you try to mind your own problem? Macam mana anda lihat saya, macam tulah saya :)


Tapi kalau rasa rasa nak tengok nakalnya Shaa nie macam mana, meh laaa kenal dekat dekat dengan Shaa. Baru dapat tau perangai Shaa dengan sebenar benarnya kan. Nak tahu kenapa tiba tiba boleh nak buat entry nie? Ini semua gara gara ada seorang manusia iaitu one of my campusmate dia cakap yang Shaa pelakon Beting yang terhebat sebab apa yang dia nampak luaran saya tak sama dengan apa yang dia try kenal melalui alam lain. i mean melalui texting or facebooking or etc.



Okaylahh, actually Shaa dah mengantuk dah nie. Dan sepatutnya dah tidur dengan nyenyaknya sekArang sebab kalau Shaa terbangun lewat esok pasti rasanya telinga ini akan mendengar bebelan :)




Salam sayang semua ^^ XOXO



Maaf sesetengah bahasa yang digunakan tiada dalam Dewan Bahasa dan Pustaka, harap maklum akan kepelikan dan keanehan perkataan yang diwujudkan sendiri oleh sang pengarang.






Older Post | Newer Post