Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
When I'll Try To Forget You


everyday , i'll try to muhasabah diri . i'll remind myself , sesungguhnya dia bukan lelaki yang terbaik untuk sha . kalau dia baik dia takkan buad macam nie . so dalam fikiran nie da ulang remind benda yang sama tiap tiap hari . tiap tiap masa . tak kira di mana jua . tapi hakikatnya campus UiTM pilah nie bukan nya besar sangat pun , and membuatkan hati ini gelisah dan tak menentu bila terserempak dnegan dia . dan lebih sadis bila terserempak dengan dia dan perempuan itu . perempuan dan lelaki itu sangat annoying . sangat annoying . sha tak rasa tak perlu kot dia nak senyum macam senyuman kepuasan sebab dapat lelaki tu .rasa sakit hati menular . rasa tak perlu kot nak senyum macam tu . oh pleasee . saya pon bole buad benda yang tak bole di jangka depan korang kalau saya nak . tapi saya rasa saya dah jadi baik pulak dekat sini and rasa macam kesian pulak dengan awak and awak kalau saya buad something yang di panggil kerja gila .

maafkan saya yeah awak and awak . saya punca kawan kawan saya rasa meluat sangat sangat dekat awak awak sangat sangat , haishhh . maaf . mungkin mereka juga terkesan dengan apa yang saya rasa . saya nak mintak tolong sangat sangat . tolong jangan muncul depan saya dengan muka yang membuatkan saya super menyampah plus plus tu . hurmm . *istighfar*

ya Allah ! sha try to accept the fact oke . so now . move on . pergi lantak dengan dia . cinta duniawi je nie . alahaii ~ mengada ngada betul la sha nie . hello , you should love Allah , Rasul , your family and your friends much much more oke . did you need love from someone ? yahh, i know you need it and you feel jealous when you see a sweet couple in front of you right . but i remind you again . 
sila rasa bersalah sebab kita dah menyebabkan suami kita tak merasa bahawasanya dialah cinta pertama dan terakhir yang ingin di bawa ke Jannah .
sila lupakan lelaki yang macam nie . tolong tolong . melalaikan sungguh oke . awak awak . awak kena lupakan yeah . kesian dekat bakal suami awak nanti . patutnya kita cintakan dia . bukan lelaki tuu . tolong lupakan dia sayang . lupakan dia .

semua yang terjadi nie membuatkan saya terfikir "lelaki tak boleh dipercayai'. sedangkan ustaz sendiri banyak kali remind again and again ... tolong jangan percayakan lelaki .. jangan percayakan mereka . yahh ustaz . syukran for the info . sangat bermanfaat untuk saya .





Older Post | Newer Post