Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
Shows Your Bad Mood


is it hard for you to smile ? is it ? oh come on . senyum pun susah ke ? tak kena apa apa tindakan tatatertib pun kalau senyum kan ? one more thing , even kita moody or not in a good condition kenapa perlu tunjuk dekat satu dunia yang diri tu tengah bad mood ? terlebih mood seeker attention ke dalam diri tu ? i  mean nak semua tahu yang "hello everyone . saya lagi bad mood . sila treat saya dengan cara yang sangat baik dan sopan . jangan guriskan hati saya walau sesaat atau anda semua kan di layan macam orang bodoh dan tidak akan di pedulikan buad seketika"
hello . semua orang have their own problems right . cuma kita kenalah pandai handle our problems tu . jangan libatkan orang sekeliling kita dengan masalah kita . paham ? semua orang ada hati dan perasaan oke . bukan awak sorang je yang ada hati yang saya kena jaga . ingat cantik lah tu masam kan muka macam cuka jeruk . kalau boleh kerutkan lagi setiap inci kulit di muka tu sampai berkedut kedut dah . dah macam oran tua dah . err ~ motif nak tua awal nie apehal ?

bila dah hidup dekat dunia budak campus nie banyak pulak kenal dengan orang yang senang betul nak bad mood . err ~ saya budak yang susah nak nampak mood . even bad mood pon saya still bole sengih sengih lagi kerang busuk . entahlah . maybe dah terbiasa train diri untuk jadi someone yang suka senyum . bukan someone yang moody semacam . bila orang moody , saya boleh rasa ada satu aura , aura dari ahli sihir yang jahat jahat ada dekat sekeliling saya . hahaha . jahat betul . 





Older Post | Newer Post