Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
Saya Masih Remaja


saya merupakan seorang remaja . seorang remaja yang sentiasa ingin di buai kasih . 
seorang remaja yang selalu terkacau emosinya .
saya rindukan dia gila gila tu merupakan satu fitrah bukan ?
tapi keinginan saya selalu terhalang lalu membuatkan saya menangis .
saya dedicate satu lagu untuk memujuk dia kembali .
dia lari , saya kejar dengan tak malu .
tiba tiba saya sedar .
kenapalah saya nie bodoh sangat sebab membazirkan waktu yang ada .
banyak lagi kerja dan tanggungjawab yang harus saya lakukan .
dan sepatutnya saya mencari haluan untuk mengenal kehidupan ini .
dan sepatutnya saya menjadi harapan dan impian bukan ?
tetapi menjadi seorang remaja menjadikan cinta saya pada nya sukar hilang .
semoga kematangan yang mendatang buatkan saya lupakan dia :')





Older Post | Newer Post