Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
JATUH CINTA ^^


sha suka dengar lagu nie . especially bila di nyanyi dalam rentak slow . fuhh ~
memang best . heheehe . 


Sudah lama mencari 
Tapi tak ku temui
Rasa yang selalu
Ada di hati
Ada di hati

Kini aku temui
Jalan cerita cinta
Sekian lama mencari
Cinta

Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
cinta dari mu (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa


Hey yeahh (Ohh..)
Hey yeahh


Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)


Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa (Ohh..)


Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cintaku
Rasa cintaku


Ku akur selamanya
Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cintaku
Rasa cintaku
Ku akur selamanya


comel je kan :)



Older Post | Newer Post