Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
Diam Diam dan Diam



this sem really-2 make me feel annoying with my roommate . what wrong with her .
are you mad . please dont make me feel
uneasy with you . did you know when you talk something that doest make a sense
i silent right . you know why i make like that ? because i'm too lazy
to argue with you .
sometimes i always ask to myself , are you originally dumb dumb or what .

orang cakap kalau diam tak bermakna kalah kan .
orang diam pun sebab orang malas nak bertekak bagai .
you know , saya ada masal untuk mengawal perasaan bila saya marah
dan naik hangin .
so sangatsangat lah mintak kerjasama semua orang jangan buad saya
rasa nak bad mood sebab saya suka bila
saya nie
dalam keadaan yang happy go lucky oke .
kalau rasa rasa tak puas hati silalah mengadu dekat mak bapak masing-2 laa .

jangan buad saya buad awak tu rasa macam dah tak selesa duduk dekat 
dalam bilik nie yeah .











Older Post | Newer Post