Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
SAMPAINYA HATI :(


di malam yang sunyi dah hening , sewaktu sha lagy melayan cerita yang sangat sedih
tetibe je satu panggilan masuk .
errr ~ panggilan dari that weirdo . what the hell .
pffff ~ mula-2 dia dia tanya pasal asal lama tak dengar khabar .
bhahahaha . memang tak laa nak dengar khabar dari budak yang sengal
menyegal dari dia tu .
tak do kojo den dooo .
maleh nak amek tau . 

suddenly dia tanya pasal "mana cincin aku"
hohohoho .
terkejut mak oke , tetiba je dia bahasakan diri dia aku kan .
tu yang sha terkejut gilerr ~
alahaiii , time bercinta dulu bukan main baikkan .
cakap bukan main sopansss .
cisss . bila dah break bukan main kasar .
pffffftttttt .

memang laa sha terus ended call .
what the heck mamat nie . tak reti tanya elok-2 ke hape .
eleehhhh .
then dia call dekat sha punya numb celcom and numb mxs .
malas sha nak angkat .
dulik pulak kan .
then dia anta pula IM
dekat fb .
aduiyaiii . memang malang gilerr lupe ofl# kan chat time tengah
layan movie .

aduiyaiii .
dah alang-2 tu jawab jer lerrr
yang cincin tu dah hilang . wakakakakaka ~
serve you right .
cincin tu tak hilang pun 
ade je dalam bekas barang-2
yang sha sayang sangat-2 tu . tapi sha saje je ckp cincin tu ilang .
then dia mara . dia soh ganti .
dia cakap cincin tu harga rm50 .
aduiyaiii . hey pakcik tu pun nak berkira ke .
alahaaiii ~
apa yang saya bagi dekat awak selama nie ade saya ungkit .
tade kan .


saya dah mula rasa nak benci dekat awak and rasa macam nak remove je awak dari friendlist saya or block je awak punya fb so saya tak payah laa nak 
ternampak awak punya nama lagi . saya sudah bosan dengan nya 



Older Post | Newer Post