Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
JOB SAYA YANG BARU


actually lately nie sha rasa sha buad something yang sha tak patot buad .
nak tahu kerja apa ?
kerja mengenakan orang . opsss .
jahadkan saya nie . memang jahad . pada dasarnya sha just
nak kacau jer sebab yelaa dah awak tu tayang numb dekat fb . so apalagi ,
buad la dajal . then one of my fren bagi idea ,
alangalang dah nak kacau pakcik nie apa kata kalau kita korek
rahsia terbesar dia .

sha just jadi tukang typing and tukang penyumbang suara sahaja .
lagi pun pakcik tu tak kenal sha pon .
but dia kenal my frens .
so memang ta bole lah nak guna cara typo and sore my frens kan .
memang cari dajal laa tu .

hihihi .
BTW , operasi mencari siapakah princess pada pakcik nie berjaya dengan bangganya
hanya selama 5 hari saja oke . dengar tak 5 hari .
so . dengan itu si pakcik itu sangatlah cuak sbb
sha punya rahsia dia .
siapa tak cuak kalau rahsia  terbesar ada di tangan orang yang
dia tak kenal kan .
cuak derr .
hihihihi~

susah laa nak nyamar jadi org lain .
because i cannot be others . saya adalah saya . tak bole jadi
orang lain . errr~
sometime sifat saya yang tak patot saya tunjukkan dekat pakcik tu
saya tunjukkan .
adusss~

and the most worst problem i faced right now are ,
pakcik tu dapat detect yang sha and frens yang jadi dalang untuk semua nie .
okk owwww .
what should i do . tampal lobanglobang yang pecah tu .
hahaha .
aduss . dah nak pecah dah penipuan .
my frens suruh sha stop texting that guy . but i cannot .
tak tau kenapa . 

and sekarang sha still texting dengan pakcik tu .
entah laa . sha rasa dia kawan yg baik ^_^
and dia pon  tak kasi sha stop texting with him . dia afraid bout something .
something that i didnt know .
entah , tak nak pikir . lalalalalala~

 oke . sha . yang pasti jangan buad perangai gedik
awak itu dekat dia .
takut something bad will happen to you nanty .
ingat yer cayam :)



*p/s : awas . diri anda sangat merbahaya :p











Older Post | Newer Post