Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
new BLOG honey !

fuh . lamanya saya tak update blog after blog lama telah
di delete atas dasar tidak mahu mengenang memorimemori lama yang
bole buad saya sedih . hihihi .

BTW , my new blog nie tak la lawa pom . sebab malas nak mengedit
sebenarnya . biar sajalah dia hudus macam ini
yer . janji saya bole buad
karangan saya yang merepekerepek di sini yer .
for those yang tak suka ada saya kisah . hihihihi .

haha . macamacam yang berlaku dekat hidup saya sepanjang saya
tak mencoretkan kisah saya di sini . terlalu banyak nak di ceritakan . tapi macam
malas je nak menaipkan semua kisah-kisah ini .
hihihi .
nampak tak yang saya nie pemalas .
saya nie memang pemalas bila penyakit kemalasan saya itu datang .

so jangan risau la kalau awakawak semua selalu dengar
word malas from my mouth .

okie dokie . GTG . got something to doo .
daa ~


p/s : smile always oke :)



| Newer Post