Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
You're My History :)

awakawak . kenapa awak datang balik dalam hidup saya .
lepas tu awak ceritakan kembali kisahkisah kita masa saat kita sekolah dulu :)
serious and honestly awak buad saya
rindu zaman itu . saya tak tahu kenapa saya menangis saat awak
cerita semua bendabenda tu .
padahal kita dah lama lost contact garagara kita gaduh besar atas perkara
yang remeh temeh je kan .

awak buad saya malu bila awak cerita pasal saya masa zaman sekolah dulu .
awak cerita kenapa awak suka dekat saya .
awak cerita pasal awak selalu stalker saya time saya balik .
awak cerita yang awak tau dekat mana rumah saya .
awak cerita yang awak sayang saya dulu .

huhuhu . tapi itu semua old story awak .
saya pernah try nak membenci awak dulu masa saya di maki awak dulu .
tapi saya tak tau kenapa saya tak bole nak benci awak .
saya memang suka dekat awak dulu .
and sampai sekarang kalau saya terserempak dengan awak
saya punya tangan akan menggigilgigil tau tak .
kelakar kan .
hehehe .

tak tau laaa awak . benda yang paling saya ta bole lupa adalah bila awak buad
saya macam makhluk hina sekali .
alahaiii . saya just mara and bengang dekat awak sebab kita gaduh tu .
and then saya send la text bodo bangang dekat awak .
tibatiba after sekolah keesokkan harinya awak datng dekat saya and awak cakap
macam nie dekat saya
"hey pompuan , asal kau send text macam tu . bab* lak ai"

sumpah saya sedih gila saat dan ketika itu . serius sedih gila .
tapi saya just boleh blah dari situ sambil buad fake smile jerr . sumpah agak seram bila
awak buad macam tu dekat saya .
tapi saya takkan sesekali nanesh depan awak ea .
hehehe . aduiyaaaiiii .

awakawak . saya masih ingat muka awak sampai bilabila even rambut awak berubah macam mane pun .
hehehehe . klaka kan , awak tak cam saya kan ? sebab
ari tu saya datang kedai bapak awak . tapi awak pandang saya dengan pandangan biasa
je . pandangan orang yang tak kenal saya .
hohohoh . muka saya banyak perubahan ke sampai awak tak kenal . or
rambut saya tak terlalu pendek sebab dulu kan rambut saya kan panjang .

awakawak . saya suka suara awak saat awak call saya . saya suka sangat .
cuma satu je awak baran . hehehe .
awak pun tahu saya perempuan jenis macam mana .
saya bukan macam perempuan dekat luar yang awak jumpa tu .
bukan oke .
never be like them .


awakawak . saya tetap sayang awak sampai bilabila .
tapi sayang sebagai kawan je tau .
takkan lebihlebih yeah ::)
lebiu awak ! muah !




Older Post | Newer Post