Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
Penampar Beribu Kali ~

awak .
awak buad saya terkejutt sangatsangat tau .
nak tau sebab ape ?
sebab malam tadi awak bagi tau something yang buad saya speechless .
speechless gilagila ar .


padan muka saya . tanye soalan yang bukanbukan
lagi dekat awak kan .
tu dia penangan dia .

saya just tanya awak suka saya tak ?


but then awak jawab

saya mula tertarik pada awak masa mula LDK hari tu .
time tu , semua perempuan dan 3 orang je lelaki .
dalam ramairamai saya ingat nama awak je sebab awak ada tegur
saya setiap kali kita terjumpa .
saya mula berminat dengan awak .
bila first time tengok picture awak dan saya mula suka awak and bila first
time awak senyum dekat saya .


serious speechless giler and tak tau nak cakap ape .
aduiyaii . mampus den .
entahlaa , sebenarnya memang malas dah
nak mainmain dengan cinta nie .
sebab entahlah kalau gado or putus nanti effect
hubungan persahabatan yang kita buad selama nie kan .

dia pon tak kenal hati budi kita nie .
and most of the thing dia tak kenal perangai kita dalam bercinta
nie macam mane kan .
i dont know .
rasa minat dekat someone tapi tak tau sape :(


saya minat awak ke shrek ?



Older Post | Newer Post