Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
Tell The Truth :)

awak , patot ke saya berterus terang dekat awak yang
saya adalah saya bukan si girl fake tu .
entahlah rasa kesian pulak
dekat awak sebab saya telah tipu
diri awak macam nie. rasa berdosa giler bole ax .
aishhh . sory yer awak saya tak bermaksud pun tau .
saya punya niat just untuk mengacau jer .

but actually i should stop texting you .
sebab tak nak panjangkan cerita lagi . yelaa , apehal saya jugak yang
susah kan .
aishhh . pening kepala hotak saya memikirkan mende niee .
awak terlalu baik dekat si fake tu .
entahlah . awak share everything yg awak rasa .
hehehe . 
tapi saya tak cerita pun dekat roomate and jiranmate saya .

entah saya rasa saya patot diamkan je kot sbb malas
nak buad awak nampak di persendakan oleh dowang. hehehe .
sebab awak kan baik :)


lagi pun awak dah percaya dekat si fake tu .
so nak buad macam mane kann .




Older Post | Newer Post