Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
Answer For Your Question :')

assalamualaikum,,,, wahai ex-ku yg aku masih syg even unfriend mu coz nk cube lupekn mu yg dh fake happy with me,,,,, surely im unfriend u,, bcoz want forget u from a to z,,, but still unsucceed... bcoz only u yg bercinta dgn sye dgn sepenuh hati,,,,,,,,,,, tp rupwenyer awak sme jer dgn perempuan yg lain,,,,,,, pasal dua kawan sye tu,,,, mmg xde peluang koz dedeq sdh in relationship,,,, n lg sorng dh mcm akak sendiri,,,, so,, xberjjaya kedua2nyer,,,, klu sye gtau awak pun,, bkn awak cye,,,,, sye sebenarnyer x snggup nk unfriend awak,, coz itu arahan ummi saya suruh lupekan awak,,,, sye btul2 dh lupekan awak,,,, tp bile arini sye dpt thu cerita sebenar dr awak,,,,,, sye perlukan peluang yg kedua dr awak,,,,, kerna sye skrng langsung x happy dgn cre hidup sye skrng,,,,, ramai akak angkat sye dh bg nasihat kt sye,,,, cri yg lain,,, cri yg lain,,,, but x berjaya,,,, so i hope u can give 2nd chance to me,,,, coz im very3 still love you,,,, xthu nk ckp ap dh,,,, airmata jatuh sendiri bce blog awak tulis untuk sye,,,, sye terharu ad orng yg appreciate sye walaupun dye wat sye unhappy with her,,, sye merayu kt awak sngt2 nie,,,,, plez ampunkan dosa2 besar sye yg dahulu,,,,,, dari hujung kaki hingga hujung kepala,,,, kerna hidup sye x tng dgn dosa yg sye lakukan terhadap awak,,,,, sye dh maafkan awak dr hujung kaki hingga hujung rmbut,,,, klu awak dh xnk accept sye semula,,,,, sye harap awak heppy dgn life awak,,, n doakan sye hepi sentiasa,,,,, tp arini sye sgt terkejut dgn statement awak yg realiti,,,, kerna selama nie sye anggp awak kejam terhadap sye,,,, tp sebenarnye awak x,,,, cume awak perlu dorongan dr someone,,itu saja dr sye,,,, sye x kish apa awak punyer keputusan koz itu terletak di hati awak yg sye xde hak nk sentuh,,,, dr ex-mu yg sngt mencintai awak,,, byebye nurnafisha fateha binti nasharuddin

waalaikumussalam awak . awak , maaf yeah . saya takkan couple balik dengan
orang yang saya dah break .
lagipun saya sedang dalam arah sedang memperbaiki diri .
saya sedang mengkaunselor diri saya ke arah lain .
saya tak nak terlibat dengan bendabenda semua nie lagi .
maaf awak saya hanya boleh terima awak sebagai kawan saya tapi bukan sebagai
yang lebih dari kawan .
entahlah . saya dah malas nak couple break couple break nie .
sorry yeah awak . kalau nak bercinta kembali saya tak mau . saya hanya nak berkawan saja .


lagi pun saya sekarang sangat busy nak final .
dengan macamacam lelaki nak muncul dalam hidup saya .
dah laa . saya dah malas nak layan .
lagi pun saya nak dengar cakap ustaz saya . ustaz yang bukak
pandangan saya yang kabur selama ini .


ewmmmmm . lagi pun saya tetap touching dengan awak sampai bilabila .
sorry yer awak , ex saya yang beforebefore nie masih
jaga hati saya lagi .
dorang tak de pun nak unfriend-2 saya even saya
yang mintak break dengan dorang .




so conclusionnya , no second chance for you .
awak dengar laa cakap your adopted sis about searching someone else
to be your partner .


lagi pun sekarang nie saya nak mula hidup baru .
tak nak hidup macam dulu .





maaf awak . saya nak pegang title SOLO .
hahahaha .
so good luck for you yeah .
selamat mencari NEW LOVE .


maaf awak . saya tak pernah mencintai awak .
sebab saya hanya mencintai 
ALLAH
RASULULLAH
PARENTS
FAMILY
and
FRIENDS
sahaja .


maaf awak . sejak awak memutuskan untuk unfriend saya .
sejak tu hubungan kita terputus :)




Older Post | Newer Post