Teenagers Story!


100% Copyright by Gadis Tanpa Nama
Powered by Blogger.
ANDA MENYE-SPY SIAPAKAH ?




ehemehem . aduiyaii . sakit pulak tekak saya nie . muahahahaha .
see . conversation di atas tu . ape yang diorang buad ? diorang sedang mencari aien .
thats me . huahua . ingat sonang ke nak cari saya . tak senang la awak . even awak syak saya pon
awak tak ada bukti woahh nak tuduh saya .
serious awak tak bole buad apaapa dekat saya kan ,
sebab awak tak kenal saya . lainlaa awak kenal saya. hihihihi ~
nasib laa derr ~

nak tengok tak ade merpati dua sejoli di sini






alalalalalalalalalala ~ sweet kan diorang tu .
hahahahaha . sweet la sangat kan . haiyaaaa ~ just fake relay je pon .
bukan betul pon .
memang tak laaa si aien tu mao in relay dengan si shrek tu .

hah , see this conversation between me (the fake aien)
and hani miaooowww


























nampak tak makcik dekat atas tu macam sangat psycho . hahahaha . macam sherlock holmes
pon ada la jugak .
haishh . poning palo den :)









Older Post | Newer Post